Dostawa
Jak wygląda proces dostawy?
1. Mebel po wyprodukowaniu trafia na magazyn (dostaniesz powiadomienie).
2. Gdy ustalona jest trasa dostaw, dostaniesz informację mailową i telefoniczną z dniem oraz przedziałem godzinowym (zazwyczaj 2-3 dni przed dostawą). Ten etap wymaga potwierdzenia z Twoje strony. (odpisać na sms lub mail lub telefonicznie).
3. Towar w podanym wcześniej dniu oraz przedziale godzinowym, zostanie dostarczony.
Czy możliwa jest usługa wniesienia mebla do domu?
Tak, niektóre z naszych mebli mają taką dodatkową usługę. By to sprawdzić, wystarczy dodać produkt do koszyka. Jeśli produkt posiada taką opcję, będzie ona do wyboru w opcjach dostawy.
Co gdy nie możesz odebrać przesyłki w ustalonym terminie?
Nie ma z tym problemu, jeśli nie potwierdzisz odbioru. Twój mebel będzie magazynowany do ustalenia kolejnej trasy i godziny.
Terminy dostaw?
W przypadku towarów dostępnych od ręki, wysyłka następuje w ciągu 48h od rozpoczęcie realizacji zamówienia, zaś towary na zamówienie mają podany termin realizacji.
Dostawa realizowana jest naszym transportem lub przez zewnętrzną firmę wyspecjalizowaną w dostawie mebli. Przypominamy, że wręcz obowiązkiem klienta jest sprawdzenie zawartości przesyłki nie tylko pod względem zgodności towaru z zamówieniem, ale też pod względem uszkodzeń przesyłki.
Informujemy też, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebli.
Płatności
Dbając o bezpieczeństwo klientów nie pobieramy przedpłat ani zaliczek, a forma płatności za pobraniem realizowana jest bez dodatkowych opłat.
Dostępne formy płatności:
- Płatność za pobraniem – klient płaci kurierowi przy dostawie towaru. (bez dodatkowych opłat)
- Płatność przelewem bankowym – dane do przelewu przychodzą z formularzem potwierdzającym zamówienie. W tym wypadku zlecenie zaczyna być realizowane po zaksięgowaniu płatności na koncie.
- Przelewy24 – szybkie płatności internetowe. Opcja ta zawiera również do wyboru system ratalny mBank oraz AliorBank